Oma työhuone!

Se ensimmäinen versio omasta työhuoneesta kerkesi olla noin viikon. Se saa nyt nimekseen Työhuone 1. Sain mukavasti tavarat paikoilleen ja tuntui oikein näppärältä sijoittelulta.  Noooh, sitten tytär tuumasi, että iso huone tuntuikin jokseenkin kolkolta ja voisi olla mukavampaa siinä pienemmässä huoneessa. Eipä muuta kun tavarat liikkuun taas. Onneksi mä tykkään järkkäillä huoneita.. 



Nyt mä olen sitten isommassa huoneessa ja ekan viikon ihan yksin kissojeni kanssa. Tää tuntuu niin upeelta! Mä olen aina viihtynyt itsekseni. Tosin nyt en ole tyytyväinen tähän huoneen järjestykseen. 2 pöytääni on nyt L-mallisesti ja tykkäsin kyllä enemmän siitä I-mallista. Ongelma on tosin siinä, että pöydät on erilaisia. Ja niillä on korkeuseroa 4cm.  Ehkäpä joudun hakemaan Ikeasta toisen pöytälevyn jalkoineen.. Iso leikkuupöytäkin on vielä kokoamatta, tosin sen kansilevy odottaa vielä äitylin kuistilla. Se kun ei mahtunut mun autoon. Voisin tietty laittaa sen muuten kasaan niin saisin sitten järjestettyä muun huoneen sen ympärille. 



Muutenkin ideani on, että korutarvikkeet saavat oman paikkansa, massailupöytä ja tarvikkeet omansa, ja iso pöytä tulee sitten esim. nahkojen käsittelyyn ja kaiken muunkin, isomman tilan vaativan toiminnan käyttöön. Samoin olen suunnitellut tekeväni pysyvän pisteen tuotekuvauksille. Kaikki rekvisiitta, valot, telineet ym. olisi käden ulottuvilla. Ihania unelmia kaikki! 



Tämän version nimi olkoon Työhuone 2.

Kuvissa tilanne ennen ideaalia järjestystä. Mielessäni nään paljon selkeämmän ja jaotellumman huoneen. Nyt keskellä huonetta on turhaa, käyttämätöntä tilaa. Hmmm......

Ei tämä tähän jää..

Jennikaisa



Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Kevät keikkuen tulevi!