Saamaton sunnuntai..

Tässä sitä istutaan sohvalla känny kädessä ja mietitään mitähän sitä tekis. Päässä pyörii liikaa ja hyvä ja paha painii.. Kämppä on kun hävityksen kauhistus, pyykkiäkin tarttis pestä, ikkunat kaipaa fairya, puhdasta pyykkiä pitäis viikata...kyllä näitä riittää! Silti laiska takapuoleni on ja pysyy sohvalla. Ja kännyssä pyörii Soda Crush..

Uloskin olis näin hienolla ilmalla kiva mennä! Mutta mitäpä sitä tekis? Pyörälenkille, laavulle..

Multa niin puuttuu selkäranka. Mä oon turhan laiska..Ja kuitenkin nautin siitä kun saan olla just sitä mitä oon. Tytön huone kyllä järkättiin uuteen uskoon, mutta tälle loppuhuushollille ei saa tehtyä mitään! Toki toi vaatehuoneen kesken oleva remppa ärsyttää. Kaikki on vähän sekasin sen takia. Seinät pitäis maalata ja lattiaan laittaa parketti. Mutta aina tulee budjetti vastaan. Tai nyt tuli vastaan toi mun "ihana" auto.. Se kun nielee remonttiin varatun budjetin vielä pari tilipäivää..aaaarrgghhh!! Olishan se mukavaa kun olis sen verran fyffee, ettei tarttis aina jostain muusta luopuu.

Noh..nuo aiemmin laitetut käsityöprojektit ei oo edistyny. Nyt on mun lapsiviikko ja on kyllä menny jotenkin täysin ilman keskittymiskykyä. Liikaa mielessä mitä kaikkee pitäis ja haluis tehdä ja sitten ei saa tehtyä mitään..

Tytölle sain ommeltua pienen repun hänen valitsemistaan kankaista..
Ja tuo rahin päällinen edistyy aina muutaman kerroksen..se vaan ottaa käteen niin paljon, ettei voi koko päivää vääntää.

Mullahan on siis tuhat ja yks projektia meneillään. Aina. Taitaa olla näiden monihaaraisten aivojen vika.. :)


Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Kevät keikkuen tulevi!