Kevät!

 Ai että mä niin odotin pääsiäisviikkoja kun mun työajanlyhennyksen kanssa mulla olis ollu 2 viikolla 3 työpäivää kummallakin. Ihania lyhyitä työviikkoja..

Ennen pääsiäistä olin 1 päivän töissä ja tulin kipeeksi. Sain oikein kunnon räkätaudin. Ääni oli kuin pubimuijalla ja limaa riitti. Koko yläkroppa särki ekat 3 päivää ja kuumemittari näytti 38c molemmin puolin. Sehän tarkoitti tikkua nenään. Oli onneksi negatiivinen. 

No pääsiäisenä olin edelleen tukossa ja lämpö kieppui edelleen lähelle 38c. Tein kotitestin - negatiivinen. Ja kun maanantai-iltana mietin jo seuraavaa työpäivää, päätin kuitenkin mitata sen lämmön vielä.. Ja sieltä se vieläkin kipusi 37,6c. Saikku jatkui..

Pikkuhiljaa alkoi liman eritys rauhottumaan, mutta pää tuntui silti täysinäiseltä. Joka päivä mittailin lämpöö ja siellä se kieppui koko ajan 37,5c ja 38c välillä. Kun taas keskiviikko-iltana mietin jo töihin menoa, se mittari heitti taas 37,5c. Mulla oli siis ollut lämpöö jo yli viikon. Ei muuta kuin lääkäriin taas yhteys ja hän päätteli oireista, että olen kenties sairastanut influenssa A:n. Ja saikkua.. 

Eli siinä meni ne lyhyet työviikot. Toki joo, sain olla kotona, kipeenä tosin. Mutta se ilo niistä vähistä työpäivistä meni vähän niinkun ohi. Onko kukaan muu kartalla mitä mä tarkotan?

Loppuviikosta lämpö jäi 37c :ään, mutta ääni oli edelleen kuin Nylon Beatillä. 😁  Seuraavana lauantaina olin myyjäisissä kangasalla, Malm Areenalla, missä oli todella hiljaista. Järjestäjä kertoi, että tietysti kangasalla oli samaan aikaan 3 muutakin tapahtumaa. Ja tampereella Kalamarkkinat ja Ideaparkilla joku puolustusvoimien juttu.. Mutta paikkamaksun sain kasaan, niin eikös se jo riitä!? 

Ei.. Olis se kiva ollut saada vähän palkkaakin. Mut ens kerralla sitten, eiksni!? 

Tuo tapahtuma olikin ensimmäinen sitten viime marraskuun käsityömessujen. Huomasin olevani vähän ruosteessa ja sairastelun jälkeen ei oikein ollut energiatkaan vielä kohdillaan. Vähäinen väkimääräkin latisti omaa "esiintymis" - intoa. Voin ihan rehellisesti myöntää, etten ole luonnostani sellainen ihmisten kanssa höpöttelijä. Mutta siihenkin on pikkuhiljaa tottunut. Mutta näin kun tulee pitkä väli, huomaan olevani aika sulkeutunut. Tarkoitus olisi nyt kesällä taas päästä pyörähtämään erilaisissa tapahtumissa. 


Vappu-päivänä olin Tallipihalla Lasten Vappu tapahtumassa ja oli ihana huomata, että ihmiset olivat liikkeellä sankoin joukoin. Koko päivän riitti porukkaa (10-16). Ja tällä kertaa sain mukavasti myyntiäkin. Jäi hyvä mieli, vaikkakin palelin koko päivän ja illalla olin aivan tööt! Sain varmaan raittiin ilman myrkytyksen kun vielä maanantainakin olin aivan puhki. 

Seuraava häppeninki onkin sitten Nokian Messut 21.-22.5. Nähdäänkö siellä?

Ihanaa Äitienpäivää kaikille!

Jennikaisa 


Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Kevät keikkuen tulevi!