Työhuoneen jalostusta

 


Tarvii heti alkuun sanoa, että olen kyllä todella nauttinut tästä omasta tilasta! Ja kun sain vihdoin myös isoon pöytään pöytälevyn. Olen tehnyt paljon asioita seisaaltaan mitkä ennen tein istuen. Mm. pakkaan tilaukset, leikkaan nahat, kokoan avainnauhoja, kasaan jälleenmyynti-eriä..

Toisaalta olen olohuoneessa enää harvakseltaan, mikä oli ennen mun "yksiöni". Vietin siellä kaiken aikani. Huonehan toimi sekä mun makuuhuoneena, työhuoneena, jumppasalina että olohuoneena. 

Tästä johtuen aloin kaipaamaan työhuoneeseeni telkkaria. Videoiden katselu kännykällä tai tabletilla ei ole pidemmän päälle mukavaa. Samana päivänä kun idea pongahti päähäni, etsin torista sopivan yksilön ja hain ruudun kotiin jo samana iltana! 


Telkkari on valkoinen ja sopii hienosti työhuoneen raikkaaseen värimaailmaan. En halunnut isoa mustaa möhkälettä, tuijottaan mua nurkasta kun teen töitä. Vielä kun keksisivät tv-ruudun joka on sammutettuna valkoinen.. 

Tv kun ei ole usein päällä, johtuen digiboksista. Eli siis siitä, että niitä on mulla vain 1 ja sen siirtely huoneesta toiseen on rasittavaa.. Joo tiedän , että voisin tilata toisen, mutta en ole vaan saanut aikaiseksi. Ja ei ole kauaakaan kun elisa soitteli ja tarjosi toista boxia....En mä sitä silloin tarvinnut! Lapset asuivat vielä täällä ja ne ei telkkarista piittaa.

Kuten sanoin aiemmin, huoneen järjestys ei lepää kunnes olen tyytyväinen. Sillä nyt pöytä ja tv eivät ole keskenään oikein suunnattu. Olohuoneessa suuntasin työpöydän aina kohtisuoraan telkkariin nähden. Nyt tv on nurkassa, vinosti vasemmalla ja työpöytä suorassa, ikkunan edessä. Ei hyvä..

Huone siis pyörähtää ympäri kunhan saan taas virtaa siihen.


Päätin nyt toistaiseksi kuitenkin antaa asioiden olla ja tunnustella miten hommat hoituu tässä mallissa. Sain taas pitkästä aikaa inspiksen massailuunkin ja Neuloosia on pullahdellut uunista ulos. Ja nyt löytyvät taas verkkokaupankin hyllyltä. Mietin jossain kohtaa unohtavani koko mallin, mutta sitä on kyselty, joten eikun leipomaan! Ja uusia värejä saa ehdottaa!

Myös muutama kaupallinen yhteistyö on meneillään instagramin puolella, mistä olen innoissani! Toivon kovasti, että saan lisää seuraajia ja kenties uusia asiakkaitakin. On niin ihanaa huomata kuinka joistakin teistä tulee ihan kanta-asiakkaita!


Ihanaa loskan täyteistä kevään odotusta! ;)

Jennikaisa



Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Kevät keikkuen tulevi!