Syksyn tullessa..


Tälläisen kyhäelmän löysin kun tulin "taas" kurkkaan tänne. Tästäkin on siis jo aikaa kohta vuosi!! :


Oon mä ahkera!!! Vai mitä? Taas kirjotan, eihän edellisestä oo kun "muutama"" kuukausi. :-)

Tarvii autosta sanoo sen verran, et oon kyllä ollut tyytyväinen. Vaikka vähän pappa-auto onkin. Ihan sama..johan tässä kohta ollaan jo mummuiässä. ;-)

Noh..eipä se kevät kyllä paukannu rintoihin. Eikä kesäkään. Edelleen oikein tyytyväisenä sinkkuna palloillaan. Ei vaan nappaa! Yhdet treffit kyllä kävin, mut eipä siitäkään jääny mitään kerrottavaa jälkipolville. Paitsi että olisin päässy Puuma-listalle..

Kesälomareissuun lähettiin rannikolle, Skatafe Padvassa. Ei varmaan sano mitään, ei sanonu mullekaan. Siellä se on turun ja hangon välillä jossain. Niemen kärjessä, meren äärellä.
Oikein ihana rauhallinen paikka ja siistejä vuokramökkejä. Mutta..kuten arvata saattaa, kun oon niin hyvin aina tutustunut etukäteen matkojen pituuksiin, olihan se aikas "syvällä" saariston äärellä. Eli pitkä matka mihin vaan. Sieltä kun poukkoiltiin eri päivinä, eri suuntiin...tuli maatkaa aikas mukavasti. Ihmisten ilmoile kesti ajaa ensin se 40 min..
Jos sit ens kesänä osais taas suunnitella paremmin. Joo joo.. niin varmaan!

Mun esikoiseni, mun vauvani!!! ..täytti syyskuussa 18v !!! Mihin aika oikeen juoksee?
Onnex on sen verran rauhallisempi tapaus, ettei edes kännää. Synttäri-iltanakin lähti kotiin kun muut jäi juhliin... :-)
Ihan fiksu nuorimies on hän!!

                         = # = # = # = # = # = # = # = # = # = # = # = # = # = # =


Että sillä lailla sitten.... ei voi kun nauraa kuinka ahkera mä tässä hommassa oon.

Nyt mennään siis elokuun loppupuolta ja syksy saapuu kovaa vauhtia.
Oon tehnyt koruja ja heijasteita. Ja viimesen vuoden sisään innostuin myös polymeerimassasta. Tykkäsin muovailusta jo lapsena..  :-)
Koruilu on alkanut kiinnostaan niin paljon, että on mielessä pyörinyt sivutoiminimen alottaminenkin..

Ja kun noita koruja tulee melkeimpä päivittäin tehtyä, niitä myös kertyy nurkkiin. Niimpä avasin keväällä ensin "nettikaupan" etsy-shopin (Kasaamo) . Kansainvälinen markkinapaikka, missä on miljoonia myyjiä ympäri maailmaa. Eli aika vaikea saada omia tuotteitaan esiin, mutta jostainhan se on lähdettävä. Ja tämä oli helpoin/halvin keino kokeilla korujeni "kelpoisuutta".

Kesän kynnyksellä sain vinkin tallipihan myyjäisistä ja se jäi mieleeni kummittelemaan. Se olis kiva kokeilla, mutta onko musta siihen..hmmm.....
No varasin kuitenkin käsityömarkkinoilta pöydän.
Jännitin kovasti etukäteen kun en oo niin kovin ulospäin suuntautunut luonne.
Mutta yllätyin positiivisesti kun se olikin kivaa! Ja sain positiivista palautetta ja mukavan pienen myynninkin.

Sepäs johti siihen, että varasin heti lisää myyjäisiä. Nyt oon kesän pyörinyt eri puolilla ja oon edelleen tykännyt siitä. Niin sitä vaan muuttuu.. vielä 10 vuotta sitten moinen olis ollut kauhistus. Että menisin myymään ja vielä jotain omatekemääni... HUI!

Etsy-shop on ollut auki mulla huhtikuusta asti ja siellä on toistaiseksi mennyt vain 1 korvispari. Mutta en lannistu!

Vielä on tulossa kolmet myyjäiset.
Tampereen tallipihalle meen nyt tulevana sunnuntaina 26.8. elomarkkinoille.
Elokuun viimeisenä (31.8.) lähden turenkiin Kiipulan elojuhliin.
Samana viikonloppuna ( sunnuntai 2.9.) tampereella Amurin työläismuseokorttelissa pidetään syysmyyjäiset.
Ja vielä syyskuun lopulla on tallipihalla suuret käsityömarkkinat 29.-30.9.

Ja mä oikein odotan pääseväni taas mukaan!

Näillä eväillä tähän syksyyn..

Etsy-shop Kasaamo
Kasaamo facebookissa

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Kevät keikkuen tulevi!