Energiaa ja keskittymisvaikeuksia..

On tää.. Kun lähdet töistä, oot ihan väsynyt ja tylsistynyt. Sitten kun pääset kotiin on tyttö siellä (vaikka on isäviikko). Noh, siitä sitten paketin haun ja kauppakäynnin kautta tyttö isälleen ja minä takas kotiin. Exkin oli niin kiva, et vaihto mulle pyyhkijän sulat. Ne kun oli ruostunu kiinni.. :).

Kotiin kun pääsin alko turhautunut tepastelu ympäriinsä. Mulla kun on monta rautaa tulessa taas...vähän remonttia, ompelua, vaatteiden korjausta, käsitöitä...Välillä vaan ei tiedä mihin uppoutuis tällä kertaa.

No sain mä yhet farkut korjattua. Ne on ollutkin jo vuosia odottamassa uutta vetoketjua ja punttien kavennusta. Eipä siinä mennyt kun tunti. Se vaan vaatii sen oikeenlaisen inspiksen.

Perjantaina olis menoo työkavereitten kanssa. Ja tietty ongelmanahan on "ei mitään päälle pantavaa"! :D Miten se onkin niin vaikeeta..? Ja kuitenkin kyseessä on ompelija.. Ei oo suutarin lapsilla kenkiä..

Kauhia into olis tuunailla vaatteita, ommella laukkuja.. Ideoita on päässä niin vimmatusti! Ei vaan kerkee/jaksa toteuttaa kaikkia. Kun toi töissä käyminenkin haittaa harrastustoimintaa..

Eilen sain käytyä lenkillä ystävän kanssa. Wau! Sitä tapahtuu valitettavan harvoin. Kiloja on tullu tupakan jätön jälkeen reilu 10 kiloo..
Aina tulee iso innostus, et nyt mä alan käymään säännöllisesti. Juu juu..säännöllisen epäsäännöllisesti ennemminkin. Hyvä olohan siitä tulee! Ja saa aikasex kotonakin paljon enemmän. Mullon vaan niin huono itsekuri. Ei oo kukaan potkimassa persuuksille.

Näillä fiiliksillä tänään! :)

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Kevät keikkuen tulevi!